Avto

Pravilnik o izpitnih centrih izenačuje pogoje za vse kandidate

Sredi septembra začne veljati novi pravilnik o izpitnih centrih za opravljanje vozniških izpitov. Med drugim pravilnik združuje izpitne centre, izenačuje pogoje in uvaja elektronsko testiranje

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.09.2014 14:40
Čas branja: 1 min

S 15. septembrom pri nas v veljavo stopi novi pravilnik o izpitnih centrih. Kot pravijo na agenciji za varnost prometa, pravilnik ne ukinja izpitnih centrov, ampak jih združuje. Namen združevanja centrov je boljši izkoristek kadra, s tem pa naj bi zagotovili krajše čakalne dobe za opravljanje vozniškega izpita.

avtosola_br.20131119155908.jpg.s.600px.jpg
Izpitni centri po novem: Celje, Koper, Kranj, Krško, Murska Sobota, Novo mesto, Nova Gorica, Postojna, Ljubljana, Maribor, Slovenj Gradec.

Po njihovih navedbah bodo v vseh 16 trenutnih izpitnih centrih opravljali tako teorijo kot izpite iz vožnje. Združujejo pa izpitne centre Kranj in Jesenice, Ljubljana in Domžale, Maribor in Ptuj, Celje in Trbovlje ter Slovenj Gradec in Velenje. Glede stališč županov nekaterih občin, ki se ne strinjajo z ukinjanjem izpitnih centrov, so na agenciji pojasnili, da zmanjšujejo število krajev izven sedeža izpitnih centrov, in sicer s sedanjih deset na tri.

Razlog za spremembe tiči v stroki in predpisih

Razlog za predlagane spremembe temelji v prvi vrsti na stroki in tudi predpisih, ki urejajo področja vozniških izpitov, dodajajo. S spremembo želijo doseči, da bi vsi kandidati za voznike motornih vozil za vsako posamezno kategorijo opravljali vozniški izpit v primerljivem prometnem okolju in na ta način tudi usvojili primerna znanja, spretnosti in obnašanje v prometu, skladno z zahtevami predpisov, ki urejajo področje vozniških izpitov.

Med razlogi tudi racionalizacija

Z nadgradnjo registra voznikov, ki se bo v kratkem začel uporabljati, se bo kandidat priglasil k teoretičnemu in praktičnemu delu vozniškega izpita pri kateri koli upravni enoti. Ob priglasitvi se mu bo tudi določil kraj in čas opravljanja vozniškega izpita. Na izpitnem centru se bo oglasil le za opravljanje vozniškega izpita. Teoretično usposabljanje pa lahko poteka v katerem koli kraju, v katerem ima šola vožnje učilnico, praktično usposabljanje pa je razdeljeno na tri stopnje.

Praksa v krajih z zahtevnejšo infrastrukturo

Na prvi in drugi stopnji se lahko usposabljanje še vedno izvaja v krajih, kjer se po novem izpiti ne bi več opravljali. Zahteve glede usposabljanja na tretji stopnji pa so takšne, da je že danes treba večino usposabljanja izpeljati v krajih z zahtevnejšo prometno infrastrukturo in med drugim izvesti usposabljanje najmanj trikrat, po dve učni uri skupaj, pri čemer mora kandidat pri vsaki izvedbi prevoziti razdaljo do najmanj 40 kilometrov oddaljenega kraja, skupaj pa mora prevoziti najmanj 80 kilometrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)