Avto

PSA milijardo in pol evrov za četrto tovarno na Kitajskem

Francoski PSA Peugeot Citroen je dobil dovoljenje za gradnjo četrte tovarne na Kitajskem. Proizvodnja v 1,5 milijarde evrov vredni tovarni naj bi stekla 2016

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.09.2014 10:53
Čas branja: 1 min

Francoski avtomobilski proizvajalec PSA Peugeot Citroen se pripravlja na začetek gradnje četrte tovarne na Kitajskem. Ta bo stala v jugozahodnem mestu Chengdu, s čimer so se v minulih dneh tudi uradno strinjale tamkajšnje oblasti. Skupaj s kitajskim partnerjem Dongfeng Motor bo francoski koncern v novo tovarno vložil 1,5 milijarde evrov). Gradnja bo stekla še letos, proizvodnja leta 2016, proizvodna zmogljivost bo znašala 320.000 avtomobilov letno.

citroen-ds5-proizvodnja.1409561609.jpg.s.600px.jpg

Tovarna v Chengduju se bo osredotočila na proizvodnjo križancev med športnimi terenci in mestnimi vozili. Prav tako bodo v tovarni proizvajali avtomobile s štirikolesnim pogonom, tako za znamki Peugeot in Citroen kot tudi za Dongfengovo znamko Fengshen.

Peugeot se ob upadanju prodaje v Evropi vse bolj obrača h kitajskemu trgu, kjer upa na enega od vodilnih položajev. Kitajska je največji avtomobilski trg na svetu; lani je bilo tam prodanih 21,98 milijona vozil. Dongfeng je sicer drugi največji kitajski avtomobilski proizvajalec, letos pa je postal 14-odstotni lastnik Peugeota. Partnerja skupaj že upravljata s tremi tovarnami v mestu Wuhan v osrednjem delu Kitajske, v katerih skupno letno proizvedeta 750.000 avtomobilov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: ZAGON
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: ZAGON

Nekateri svojo rast financirajo iz tekočega poslovanja, kar pa v današnji ekonomiji in hitrosti razvoja novih rešitev pogosto pomeni počasno smrt.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Prevozi
Transport odpira vrata tudi slovenskim dobaviteljem sestavnih delov
Prevozi
PrevoziMiloš Milač Transport odpira vrata tudi slovenskim dobaviteljem sestavnih delov 1

Elektromobilnost je v tovornem prometu sicer precej bolj skromno razvita kot pri osebnih avtomobilih, a panoga je v vzponu, ta pa bo, kot kaže, bolj linearen kot na viharnem avtomobilskem trgu.

FINANCE
Avto
Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo
Avto
AvtoMiloš Milač Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo 1

"Pri električnih avtomobilih bo čedalje pomembneje, da bodo izdelani lokalno. Pri tem ne gre za iskanje proizvodnje v državah s cenejšo delovno silo, če je v nizkocenovnih državah elektrika draga ali pa prihaja iz neobnovljivih virov," verjame Griffiths.

FINANCE
V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc
Finance
KADROVANJE
Tanja Smrekar V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc 1

Prvo mesto bo še zasedal Marjan Eberlinc

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)