Avto

Korejec velik kot Nizozemec

Hyundaijev santa fe je zrasel v 4,9 metrskega velikana s šestimi ali sedmimi sedeži in ceno 50 tisoč evrov, majhen je ostal pri motorju in raznolikosti ponudbe

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.08.2014 07:51
Čas branja: 2 min

Nizozemci so statistično najvišji ljudje na svetu, moški v višino v povprečju merijo 1,85 metra. Za pravice najvišjih med njimi se bori celo aktivistična skupina, vhodna vrata vladne palače pa so zanje doslej že nekajkrat povišali. "Velikost je lahko ovira," pa so doslej trdili po telesni višini precej skromnejši Korejci, ki so se v zadnjih nekaj desetletjih specializirali predvsem v snovanju majhnih avtomobilov in tudi, večinoma manjših in srednjevelikih, športnih terencev.

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-005.1409093841.JPG.c.600px.jpg
Hyundai santa fe se s podaljšano različico grand podaja med velike. Novinec ki na čez lužo sicer poznajo že dve leti, je v dolžino zrasel za 22,5 centimetra, od tega v medosje za deset centimetrov, v širino za pol in v višino za centimeter ter se ob tem zredil za več kot sto kilogramov na okrogli dve toni. Osnovna različica 2.2 CRDi limited stane 50 tisočakov, bogatejša impression 53.690 evrov, kar je skoraj osem tidočakov več od običajnega santa feja.

Z dobro prodajo so prišle večje ambicije, Hyundai in Kia sta že zdavnaj posegla med velike po številu izdelanih avtov (korejski proizvajalec, ki si lasti obe znamki) je peti največji proizvajalec avtomobilov na svetu. Leta 2012 je prodal 7,12 milijona avtomobilov obeh znamk, lani že 7,31 milijona. Spodbudni rezultati so Korejce pognali med velike tudi po merah, eden od teh velikanov pa je hyundai grand santa fe - 4,92 metra dolg športni terenec, zaradi katerega bodo morali kupci zvesti tej znamki podaljšati garažo ali nadstrešek in se ponovno učiti parkiranja.

V družbi velikih z merami in opremo, a ne s ceno in prestižem

Ob tem se bodo na semaforjih ponosno postavili ob bok prestižnih in večinoma bolj zmogljivih imenitnih Nemcev BMW X5, mercedes-benza ML, range roverja sport in lexusa RX, še posebej zaradi kupčije, ki so jo sklenili. Z nakupom granda se bodo namreč vsaj po merah pripeljali v razred velikih, ne da bi za to plačali prestižno premijo. Osnovni grand santa fe 2.2 CRDi limited namreč stane natanko 50 tisoč evrov, prek 20 tisoč evrov manj od primerljivih prestižnih Nemcev. Za ta denar pa ponuja šest sedežev z razporeditvijo 2+2+2 ali sedem s trisedežno srednjo klopjo, 634 (v primeru, da je tretja vrsta sedežev zložena) do 1.842 litrski prtljažnik in 609 kilogramov dovoljene obtežitve, serijski samodejni šeststopenjski menjalnik, elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon, le najzmogljivejši dizel v ponudbi - 2.2 litrski CRDi s 145 kilovati in 436 nevtonmetri navora, petletno garancijo in bogato opremo.

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-002.jpg.c.600px.jpg
Grand ni le daljši od klasičnega santa feja, ima tudi nekoliko drugačen prednji del, daljša zadnja stranska vrata in stekla, ter dva namesto le enega dimnika na zadku.

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-009.1409097395.JPG.s.600px.jpg

Najverjetneje ostaja v znanem revirju

Lovišče velikega santa feja pa ni enako tistemu, kjer kupce pleni nemška prestižna druščina v zasedbi največjih X5, ML in Q7, še manj pa porsche cayenne. Morda pa se tudi motimo, več bo pokazal trg. Naravno se namreč zdi, da bo Korejec nagovarjal kupce, ki so že doslej posegali po njegovi krajši različici in tekmecih s korejskim, japonskim, morda švedskim in ameriških poreklom ter osnovnih različicah volkswagna touarega.

Foto: Miha Pečoler

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-018.1409097509.JPG.o.600px.jpg

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-014.1409097547.JPG.o.600px.jpg

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-015.1409097582.JPG.o.600px.jpg

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-022.1409097619.JPG.s.600px.jpg

hyundai-grandsanta-fe-predstavitev-010.1409097654.JPG.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov
Avto
AvtoJure Šujica To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov

Porsche macan turbo: v novi generaciji je močnejši kot kdaj prej, vendar pa v svoje nedrje namesto bencinskih oktanov sprejema le še elektrone. A z njimi še predobro ve, kako ravnati.

FINANCE
Manager
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov
Manager
PETER FRANKL
ManagerPeter Frankl Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1

Tomaž Vesel bi v evropski komisiji lahko prevzel nov resor za finančno medijsko podporo, mar ne?

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Slovenija bo dobila prvi mednarodni center za trajnostno gradnjo
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoPodpornik projekta Slovenija bo dobila prvi mednarodni center za trajnostno gradnjo

V živem laboratoriju bodo predstavljene novosti na področju trajnostnega razvoja.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
ESG
Izzivi trajnostnega poročanja
ESGAna Ivančič Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu