Trg motociklov se je po nekaj sušnih letih začel spet postavljati na kolesa, v prvem polletju je prodaja zrasla za 21 odstotkov, na 1.163 motociklov, za rast pa so poskrbele predvsem največje štiri znamke: Yamaha, Honda, BMW in Piaggio s skuterji prostornine nad 125 kubikov.
Večji del rasti so trgovci z motocikli dosegli v pomladnih mesecih, junij in julij pa sta prinesla zmanjšano 13- oziroma 15-odstotno rast v primerjavi z istimi meseci lani. Na vrhu si je položaj utrdila Yamaha s 380 prodanimi motocikli, kar je 89-odstotni skok v primerjavi s prvim polletjem lani, in tretjinskim tržnim deležem. Prav tako japonska Honda je rasla počasneje, za šest odstotkov. Z 237 motocikli je pristala na drugem mestu, na tretjem pa ji je vse bližje nemški BMW z 203 prodanimi dvokolesniki in 16-odstotno rastjo.
Najbolj priljubljena yamaha MT-07 in BMW R 1200 GS
Yamaha in BMW sta rast dosegala z veliko prodajo posameznih modelov, yamaha je prodala 125 dvovaljnih klasikov MT-07, BMW pa 74 visokocenovnih enduro motociklov R 1200 GS s ceno najmanj 15 tisoč evrov. Hondina prodaja je razpršena na več modelov, najuspešnejši pa so PCX, NC750 v več različicah in CBF 1000.
Med znamkami, ki so bile do krize v prodajnem vrhu, sta japonska Kawasaki in Suzuki. Letos pa sta obe japonski znamki dosegli precejšen upad prodaje, Kawasaki 30-, Suzuki pa 40-odstotnega in skromno prodajo 39 oziroma le 22 motociklov v prvem polletju.