Pri nemškem BMW si lahko manejo roke, saj se je njihov dobiček v drugem letošnjem četrtletju zvišal za kar 27,2 odstotka na 1,77 milijarde evrov. Vodstvo močno rast pripisuje predvsem večjemu povpraševanju po njihovih vozili na globalni ravni. BMW je dobiček iz poslovanja v drugem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem lani zvišal za 26 odstotkov na 2,6 milijarde evrov.
Prihodki blizu 20 milijard evrov
Okrepili so se tudi prihodki, in sicer za 1,8 odstotka na 19,9 milijarde. "BMW je zvišal tako obseg prodaje kot prihodke in dobiček, tako v četrtletju kot na polletni ravni, kar kaže na uspešen razvoj," je ob tem pojasnil izvršni direktor BMW Norbert Reithofer. Delnice BMW so se na frankfurtski borzi danes podražile za več kot dva odstotka, v enem letu pa so pridobile več kot četrtino vrednosti.
Višja prodaja BMW in RR, nižja Minijev
Pri BMW so v zadnjem četrtletju prodali za pet odstotkov več vozil oziroma skupaj 533.187. K temu je pripomogla rast na Kitajskem in v Evropi, za osem odstotkov se je okrepil prodaja vozil znamke BMW, tudi po zaslugi novih modelov serije 2 in 4 - prodaja novega grancoupeja in X4 je s slovensko predstavitvijo pri nas stekla danes. Za deset odstotkov je padla prodaja Minijev, novega kupca je našlo 74.028 primerkov, močno pa se je okrepil Rolls-Royce. V zadnjem četrtletju so jih prodali 1.071, lani tak čas pa 833. Letošnji cilj skupine BMW je prodaja več kot dveh milijonov vozil.