Križanci so pri kupcih vse bolj priljubljeni, ob pomanjkanju novih modelov pa so se pri Fiatu z nekaj preizkušenimi triki odločili zajahati val povpraševanja s terensko robustnima pando in freemontom cross. Oba naj bi s terenskimi lastnostmi potešila pustolovski duh.
Italijanski Fiat je na področju novih modelov nekoliko zaspal, zato pa toliko raje širi paleto že znanih modelov, še posebej pri srcu so mu robustne izpeljanke. Jeseni bosta tako ponudbo obogatila panda cross in freemont cross. Panda v novi podobi še bolj upraviči ime, ki ga nosi, saj simpatije pridobiva tako z zunanjo podobo kot tudi s »plezalnimi« sposobnostmi. Dobila je nove odbijače, meglenke in terenske dodatke, ki vešče združujejo njeno mestno okretnost z željo po pustolovščinah.
Malo ovir za pando cross
Panda cross bo sprva na voljo v Italiji, za ceno malo nad 19 tisoč evrov, z dvema motorjema in seveda štirikolesnim pogonom. Posebnost bo vrtljiv gumb poleg prestavne ročice, voznik z njim izbira med tremi načini vožnje. V načinu auto je skoraj vsa moč na prednjih kolesih, po potrebi pa se navor v delčku sekunde razporedi na ustrezna kolesa. V položaju off-road ima panda cross vse do hitrosti 50 kilometrov na uro stalen štirikolesni pogon z zaporo diferenciala, v tretjem položaju pa elektronika omogoča varno spuščanje po strmem terenu. Za pando cross tudi voda ni ovira, saj lahko brede do 70 centimetrov globoko, premaguje lahko tudi 70-odstotne vzpone, od tal pa je oddaljena približno 16 centimetrov.
Družinski freemont za še hujša brezpotja
Freemont je že sam po sebi robusten športno-terenski enoprostorec s sedmimi sedeži, z različico cross pa je pridobil terensko poudarjeno karoserijsko zaščito. Med drugim ima spremenjene odbijače, nižje pragove, črno masko ter temnejša sprednja in zadnja žarometa. Posajen je na 19-palčna aluminijasta platišča, notranjost pa prinaša črno usnjeno oblazinjenje, barvne dodatke in 8,4-palčni zaslon na dotik. Italijani so se odkrižali ameriških motorjev in vanj vgradili dva različna dizla, oba sta dvolitrska z močjo 104- oziroma 126 kilovatov. Pri dvokolesnem pogonu bo menjalnik ročen, pri štirikolesnem pa zgolj samodejen.
Foto: Fiat