Avto

Karavan s stilom

Mercedes ponudbo razreda C razširja še s karavanom - uporabnejšo in obenem še vedno zelo privlačno različico tega modela z uradno oznako T-model razreda C

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
avtor
23.07.2014 22:30
Čas branja: 3 min

Dodana vrednost klasičnih karavanov je predvsem dodatna prostornina prtljažnika. Ko se usedeš v mercedes-benzov razred C, pa vrednote najdeš drugje; v skladnosti oblike, kombinaciji prestiža, udobja in uporabnosti in šele potem v prostornosti. Tu novi C sicer ni rekorder, najožje tekmece pa prehiteva za nekaj deset litrov.

Mercedes-C-T-2-aja.1406145804.jpg.o.600px.jpg
Kljub karavanskemu zadku še vedno ostaja zelo privlačnih potez. Prepoznate v njem linije kakšnega drugega mercedesa? CLS shooting

brake, morda? Foto: Anže Jamnik

Mercedes-C-T-1-aja.1406145802.jpg.o.600px.jpg
Novi mercedes model-T razreda C je dolg 470 centimetrov oziroma deset več od predhodnika. V notranjosti je zato prostornejši, zahvaljujoč aluminijasti hibridni zgradbi pa obenem okoli 65 kilogramov lažji. Foto: Anže Jamnik

34.190 evrov stane najcenejši karavanski mercedes C 180; 1.710 evrov več od limuzinske izvedbe.

490 litrov sprejme prtljažni prostor v osnovi, ob zloženih zadnjih sedežih 1.510 litrov.

3,8 litra je povprečna poraba hibridnega C 300 bluetec; izpust ogljikovega dioksida je 99 gramov.

400.000 aktualnih karavanov razreda C je bilo prodanih od leta 2007 do danes; od tega 50 tisoč lani.

Mi smo Mercedesovega novinca na kratko preizkusili v Nemčiji, natančneje v okolici Deidesheima, znanega po izvrstnih vinih in vrhunski kulinariki. Pravo hedonistično razvajanje nemškega duha, v to okolje pa se lepo podaja tudi novi karavanski C. Ne toliko zaradi prostornega prtljažnika, kamor zlahka spravite nekaj zabojev vrhunskega vina, temveč predvsem zaradi značaja udobnega in imenitnega avtomobila, ki zna prisluhniti številnim potrebam. Zna zadovoljiti in razvajati. Z bogato opremo, povzeto po zastavonoši razreda S in večinoma seveda povezano z doplačevanjem dodatkov s seznama dodatne opreme.

Varnostni sistemi razreda S

Še posebej velja omeniti številne varnostne elemente - vse od sistema pre-safe (ta je del serijske opreme) pa do aktivnega krmiljenja, ki zna v trenutku voznikove nezbranosti vozilo samodejno usmeriti nazaj na vozni pas. Bočni veter? Ni težav, avtomobil zna tudi brez voznikovega posredovanja ostati natanko v začrtani smeri.

Udobje, kot ga pričakujete

Med vožnjo avtomobil pušča vtis prestiža in zlasti pri udobju ostaja zvest trikraki zvezdi. Še posebej v kombinaciji z zračnim vzmetenjem (na voljo sta še dve različici jeklenih vzmeti) je blaženje udarcev s ceste resnično učinkovito, obenem pa lahko s pomočjo sistema agility in stikala v kabini izberete tudi izrazitejše športne nastavitve. Dobrodošlo na kakšni bolj zaviti cesti, a večino časa smo vseeno raje imeli vklopljen udobni program. Ta mercedesu vsekakor najbolje pristaja. Tudi sedeži so pričakovano udobni in izdatno nastavljivi, celosten vtis zaokrožujejo še kakovostni materiali in izdelava. Novost v ponudbi je sistem connect me, povezava s svetovnim spletom, ki omogoča dostop do navigacijskih podatkov v realnem času, ter povezava s pametnim telefonom, tako da lahko s posebno aplikacijo spremljate stanje svojega vozila, statistiko porabe goriva ali vnaprej vklopite dodaten grelnik, tako da pozimi vstopite v prijetno toplo kabino.

Mercedes-C-T-3.1406145803.jpg.o.600px.jpg
Notranjost je v glavnem povzeta po limuzini -

ergonomsko odlična, udobna ter kakovostno izdelana. Foto: Global Communications Mercedes B

Mercedes-C-T-4.1406145805.jpg.o.600px.jpg
Prtljažnik sprejme od 490 do 1.510 litrov. Naslonjala zadnjih sedežev po novem lahko zlagate v razmerju 40: 20: 40. Foto: Global Communications Mercedes B

Prtljažnik lahko odprete z nogo

Bistvo T-modela pa je seveda karavanski zadek (v vsem preostalem je avtomobil bolj ali manj enak limuzinskemu C) s prtljažnikom velikosti 490 litrov oziroma ob na ravno dno zloženih naslonjalih zadnjih sedežev (deljivo v razmerju 40: 20: 40) 1.510 litrov (za primerjavo: prtljažnik audija A4 avanta sprejme 490/1.430 litrov, BMW serije 3 touring pa 495/1.500 litrov). Prtljažnik je temeljito obdelan in bolj kot tovorjenju svinjskih polovic namenjen za prevoz bolj fine prtljage ali kompleta za golf. Zadnja vrata se odpirajo visoko in s pomočjo elektrike; če imate polne roke, lahko to storite tudi z brco pod zadnji odbijač.

Osem klasičnih motorjev in dva hibrida

Motorno paleto sestavljajo že iz limuzine znani stroji; skupaj bodo na voljo štirje bencinski in štirje dizelski agregati z razponom moči med 85 in 245 kilovati (med 115 in 333 konjskimi močmi) ter hibridni C 300 bluetec hybrid s kombinacijo štirivaljnega turbodizelskega in električnega motorja s skupno močjo 150 kilovatov (204 konjske moči) in porabo 3,8 litra (izpust ogljikovega dioksida je 99 gramov). Pozneje bo ponudbo dopolnil še priključni (plug-in) hibrid, vsi motorji pa seveda zadovoljujejo emisijske standarde Euro 6.

Povečal bo delež karavana

»Delež karavanov je pri Mercedesu res precej manjši kot pri drugih dveh nemških premium znamkah, a z novim razredom C bo drugače,« trdijo pri družbi Autocommerce. Novi T-model naj bi namreč dosegel približno 25 odstotkov prodaje razreda C in s tem precej pripomogel k uresničitvi cilja prodaje.

Foto: Anže Jamnik

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

18.09.2014
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.

FINANCE
Manager
Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR
Manager
Vesolje
ManagerWorldcrunch / TCE Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR

Pri ameriški vesoljski agenciji pripravljajo misijo, v okviru katere bi na Zemljo pripeljali vzorce snovi s površja Marsa. A nekateri znanstveniki se sprašujejo, ali je to res pametna naložba.