Japonski proizvajalec vozil Mazda je že skoraj v celoti prenovil svojo paleto modelov, zdaj je na vrsto prišla tudi mala mazda 2 in, sodeč po prvih slikah in podatkih, bosta Renaultov clio in Volkswagnov polo na evropskem trgu dobila dostojno konkurenco.
Proizvodnja mazde 2 na domačih tleh je že stekla, k nam pa predvidoma pride proti koncu leta. Prijetna oblika malčice, sodobna notranjost in varčni motorji z novim 1,5-litrskim dizlom na čelu naj bi žep osušili za okoli 12 tisoč evrov, kar je na ravni zdajšnje generacije.
Privlačna oblika in sodobna notranjost
V duhu mazde 3 in 6 so Japonci tudi pri novi dvojki uporabili oblikovalski jezik kodo, rezultat je dobre štiri metre dolga kombilimuzina privlačne oblike in sodobno zasnovane notranjosti. V primerjavi s predhodnico so ji podaljšali medosno razdaljo, pri potniškem prostoru pa so sledili sodobnemu, minimalističnemu pristopu. Iz armaturne plošče se tako dviguje velik zaslon, podprt z informacijskim vmesnikom, ki ga poznamo iz mazde 3 in 6. Tam je dobil številne pohvale, združuje pa navigacijsko napravo, potovalni računalnik, radio ... Kupec si bo po želji lahko omislil tudi prikaz podatkov na vetrobranskem steklu.
Premiera za 1,5-litrski dizel
Pri Mazdi niso pozabili na pogonsko paleto, zvezda na evropskih tleh naj bi bil popolnoma nov 1,5-litrski dizelski motor, ki izkorišča vse prednosti tehnologije skyactiv. Po zagotovilih inženirjev naj bi bil 77-kilovatni motor (105 konjskih moči) z 250 newtonmetri navora med 1.500 in 2.500 vrtljaji uglajen, izjemno odziven in predvsem varčen, svoje mesto bo našel tudi v mazdi 3. Kupcem bo na voljo tudi 1,5-litrski bencinski trivaljnik, oba bosta na izbiro tako z ročnim kot samodejnim menjalnikom, za varnost potnikov pa bo skrbel sklop aktivnih varnostnih pomagal i-activsense, ki temelji na uporabi milivalovnih radarjev in kamer.