Po več evropskih državah v tem tednu poteka poostren nadzor prometa, tudi v Sloveniji. Policisti in cariniki danes nadzor vršijo na avtocestnem postajališču Lukovica, avtocestni krak Ljubljana-Maribor je namreč med bolj obremenjenimi pri nas. Med dopoldanskimi kontrolami so odkrili več kršitev, od preveč naloženih do tehnično neustreznih vozil.
V dopoldanskem času so odkrili pet preobremenjenih vozil - tovornjak z nosilnostjo največ treh ton in pol je na primer tehtal štiri tone in pol -, kombinirano vozilo, registrirano za devet oseb, v katerem se je peljalo 12 oseb, tovorno vozilo, ki je prevažalo avtomobile, je bilo previsoko in bi se verjetno zagozdilo v katerem od slovenskih podvozov.
Odkrili so tudi prirejene tahografe, da je naprava beležila nižje hitrosti vožnje od dejanskih, vozilo z nevarnim blagom je prevažalo preveč tovora, voznik tudi ni imel ustreznih navodil, kako ravnati v primeru nesreče, je dopoldanske ugotovitve nadzora povzel Robert Javoršek iz specializirane enote za nadzor prometa pri Generalni policijski upravi.
Policisti od voznikov tovornih vozil pogosto slišijo, da jih delodajalci silijo k takemu ravnanju, pravi Javoršek. "Te zgodbe so resne. Vozniki nam sami podajajo opise, kaj vse se dogaja na terenu," dodaja.