General Motors (GM) se želi v Evropi vrniti k dobičkonosnosti in povečati tržni delež, zato navdahnjeni z uspehom romunske Dacie svojo priložnost vidijo v nizkocenovnih modelih. GM je imel s svojimi znamkami leta 2008 v Evropi 10,4-odstotni tržni delež, Dacia, Hyundai in Kia pa skupaj manj kot petodstotnega. Danes je drugače, omenjena trojica ima skupaj 9,1-odstotni tržni delež, GM pa 7,9-odstotnega.
"Dacia je velika stvar," se je nizkocenovni znamki poklonil Karl-Thomas Neumann, prvi mož Opla, ki nosi levji delež evropske prodaje v ameriški skupini. "General Motors seveda ni Dacia, vendar pa je celotni trg nizkocenovnih modelov zelo zanimiv. Ta segment vozil nas še kako zanima," je dodal Neumann.
Imeli Chevrolet in ga umaknili
GM želi z nizkocenovno linijo zapolniti vrzel, ki je nastala z napovedanim in deloma že udejanjenim umikom Chevroleta z evropskega prostora. "Imeli smo Chevrolet, ki je zgledal kot nizkocenovno vozilo, vendar to ni bil. Menimo, da ima Opel možnost, da pride na trg s kakšnim poceni vozilom, še posebej zdaj, ko ni več Chevroleta," je v intervjuju za Financial Times situacijo pojasnil Neumann.
Prioriteta v Evropi je Opel
GM naj bi načrtoval manjšega športnega terenca ter kompaktneža, ki naj bi bil manjši od Oplove astre, stal pa naj bi podobno kot Dacie - torej okoli osem tisočakov, kot stane sandero in 12 tisočakov, kot stane duster. Ob tem je Neumann poudaril, da je evropska prioriteta skupine GM predvsem Opel. Tudi ta se krčevito bori za tržni delež, v zadnjih letih je skupaj s Fiatom, Peugeotom, Citroenom in Fordom utrpel padec prodaje - kupci so se ozrli prav k Daciji, tudi Hyundaiju in Kiji, nekaj pa so jih speljali manjši Mercedesi, Bmwji in Audiji.
Instext('Romunska Dacia je sicer pod okriljem francoskega Renaulta s svojimi vozili dosegla velik uspeh v Evropi, ki jo je močno prizadela oziroma načela gospodarska kriza ter na ta račun postali najhitreje rastoča avtomobilska znamka - v zadnjih dveh letih se jim je prodaja povečala za 61 odstotkov.')