Na dogodku nam je zaigrala skupina Esperanto, zaplesala Nadiya Byckova, po rdeči preprogi pa so se sprehodile manakenke oblečena v oblačila znamke Frank Lyman Design iz Galerije Emporium in Emporiuma.
Kipce so si priborili:
EKO AVTO LETA 2014 - TOYOTA PRIUS PLUG-IN HYBRID
MALI SLUŽBENI AVTO LETA 201 - NISSAN NOTE
SLUŽBENI AVTO LETA 2014 - PEUGEOT 308
POSLOVNI AVTO LETA 2014 - ŠKODA SUPERB
MANAGERSKI AVTO LETA 2014 - BMW SERIJE 5
Dogodek je kljub slabemu vremenu obiskalo 250 menedžerjev iz avtomobilske in drugih panog, razglasili smo zmagovalce v petih kategorijah in podelili priznanje za NAJLEPŠI AVTO LETA 2014, maserati ghibli, ki so ga izbrali bralci Financ
Kriteriji izbora
Finaliste izbora smo izmed 58 kandidatov določili na Financah, ucenjevali smo udobje, prostornost, tehniko, varnost, vozne lastnosti, ceno in stroške lastništva. Izračune stroškov za kandidate so izdelali v podjetju ALD Automotive - upravljalcu voznih parkov.
Točkovanje bralcev, menedžerjev
Za finaliste so med 18. aprilom in 20. majem glasovali bralci Financ, prispevali so 50 odstotkov skupnih točk (drugih 50 odstotkov točk smo prispevali v uredništvu Financ), njihov glas pa je kot vsako leto prevladujoč. Glasove bralcev smo prečistili, izločili smo glasovnice avtomobilskih trgovcev, distributerjev, pokrovitelja izbora Generali Zavarovalnice in zaposlenih na Časniku Finance. Vsak od bralcev je lahko glasoval le enkrat.
Kdo so člani letošnje menedžerske žirije
V kategoriji MANAGERSKI AVTO LETA smo novinarji in bralci prispevali vsak po tretjino točk, zadnjo tretjino pa je prispevala menedžerska žirija, ki so jo letos sestavljali: Miran Vršec, prokurist Nova Panorame, Petra Melanšek, direktorica Vivapen pisala, Marjan Trobiš, generalni direktor Boxmark Leather, Tanja Skaza, direktorica Plastike Skaza, Mirsad Babič, Generali Zavarovalnica, Borut Vrviščar, generalni direktor Kuehne&Nagel, Samo Renčelj, Pošta Slovenije, Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik in Aleksander Zalaznik, generalni direktor Danfossa Trate.
Člani žirije so konec aprila finaliste preizkusili na Vranskem.
Kaj smo zapisali o letošnjih zmagovalcih
TOYOTA PRIUS PLUG-IN HYBRID
Toyota prius upodablja ugled okoljsko učinkovitega avta, prius plug-in hybrid z zunanjim polnjenjem električnega motorja in povprečno porabo le 2,1 litra bencina na sto kilometrov pa jo še nadgrajuje. Med priključnimi hibridi toyota sicer ni osamljena, ima pa vsekakor najbolj konkurenčno ponudbo na trgu, saj poleg okoljske sprejemljivosti ponuja tudi razmeroma dostopno ceno manj kot 33 tisoč evrov in lastnosti vredne poslovnega razreda.
NISSAN NOTE
Nissan note je bil lani deležen temeljite prenove, postal je manj škatlast in v celoti bolj privlačen, tako kot pri predhodniku pa so njegovi največji aduti predvsem prostornost, uporabnost in prilagodljivost. Na dnu cenika sta oprema visia in 1,2-litrski trivaljnik. Čeprav gre za vstopni model, je serijska oprema bogata. Povsem soliden je tudi trivaljni »mlinček«, ušesa ob vožnji boža tipična zvočna kulisa. Note je torej pravi zvezdnik, zna vse in tudi ni predrag, če vas ne bo vleklo k turbodizelskem motorju.
PEUGEOT 308
Sodoben, lahek, varčen, varen in vozniško zanimiv so vrednote Francoza, ki se je po lastnostih zavihtel povsem na vrh službenega razreda. Novi 308 je resnično dober avto, ki se lahko kosa tudi z razrednim prvakom volkswagnom golfom, ob tem pa ostaja cenovno razumen in ravno toliko drugačen, da se loči od tekmecev.
ŠKODA SUPERB
Škoda superb je odličen poslovni avto in obenem prava škoda, saj ponuja veliko vsebine za razmeroma skromno ceno dobrih 22 tisoč evrov za različico z dvolitrskim turbodizlom. Zahtevnemu kupcu ponuja vse, kar potrebuje, pri prostornosti na zadnji klopi pa celo pretirava z uslužnostjo. Češkemu orjaku zamerimo le nekaj premalo dinamike in robatosti. Vseeno, škoda bi bilo, če bi poslovneži spregledali tole škodo.
BMW SERIJE 5
BMW serije 5 je ena najbolj zaželjenih in dinamičnih limuzin tega razreda. Ko ga preizkusiš, pa čeprav z dvolitrskim dizlom pod pokrovom, hitro postane jasno zakaj si je pridobil takšen ugled. BMW serije pet je hiter in varčen, udoben in športen, uživaški in umirjen hkrati. Avto, ki zna vse in za to zahteva tudi višjo, a ne previsoko ceno.
Foto: Jure Makovec in Miloš Milač