Pet milijonov juanov preračunano pomeni 800 tisoč ameriških dolarjev oziroma domala 600 tisoč evrov. Ogromno denarja za avto, sploh če je ta kitajski, boste porekli. A prav toliko je treba odšteti za luksuzno limuzino Hongqi L5, ne čudi pa, da so si ga kot prvi privoščili v kitajski vladi in z njim zamenjali drage tuje modele. Hongqi v kitajščini sicer pomeni rdeča zastava.
Hongqi L5 je na voljo tudi zasebnim kupcem, prvi je bil anonimni kitajski poslovnež. Hongqi L5 sicer proizvaja kitajska skupina FAW, ki je kot prva naredila kitajski avto - pisalo se je leto 1958, skozi zgodovino pa so sodelovali tudi s tujimi avtomobilskimi velikani.
Najdražji kitajski avto v zgodovini poganja 6,0-litrski V12 motor s 302 kW (402 KM), ki ponuja 548 Nm navora. Šeststopenjski avtomatski menjalnik moč prenaša na vsa štiri kolesa, najvišja hitrost pa znaša 200 km/h. V povprečju naj bi ta 5,55 metra dolga limuzina porabila 20 litrov goriva na sto rpevoženih kilometrov, v širino meri več kot dva metra, medosna razdalja znaša bogatih 3,44 metra, skupna teža pa gladko presega tri tone.