Avto

Finalist PAL 2014: Mazda3

Službeni avto, ki z varčnim bencinarjem sili v dizelski razred

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.04.2014 12:37
Čas branja: 1 min

Tretja generacija mazde3 je predvsem dizajnerski avto kompaktnega razreda, ki karoserijske centimetre še vedno namenja predvsem obliki, manj prostoru. Z obliko petvratne različice, kakovostjo in tehniko izstopa iz povprečja, z najšibkejšim bencinarjem in osnovno opremo pa lahko tekmuje tudi z najcenejšimi v razredu.

S ceno 13.990 evrov je namreč dražja zgolj od Dacijinega dokkerja, višji strošek za gorivo pa skupni mesečni strošek dvigne na skoraj 719 evrov, kar je največ med vsemi finalisti službenih vozil. Osnovni paket ponuja vse, kar potrebujete, klimatsko napravo, zračne blazine, ABS in ESP ter elektriko za stekla in ključavnico. Z vidika uporabnosti je bolj skromna, kljub precejšnji karoserijski dolžini (4,46 metra) je na zadnji klopi utesnjena. Prtljažnik petvratne kombilimuzine z osnovnimi 350 litri ne sodi med večje, skromen je tudi motor, ki v teoriji in dejansko tudi v prak­si ne more tekmovati s turbomotorji.

Motor vseeno ni napačen. Lahek in sodoben bencinar z rekordno nizkim kompresijskim razmerjem 14 proti ena ima v sebi nekaj tistega veseljaštva strojev preteklosti. V nizkih vrtljajih je tih in miren, tudi solidno odziven, a nikakor ne tako kot bencinski turbomotorji. Ob dodajanju plina skozi izpuh pošilja rezek in športen zvok, pošteno pa se razživi šele nad tri tisoč vrtljaji, kjer se tudi prijetno oglaša. S šeststopenjskim menjalnikom je ugodna tudi poraba, ki uradno znaša 5,1 litra na sto prevoženih kilometrov.

mazda3-2-xx.1397761506.jpg.o.600px.jpg
Mazda navduši z lahko gradnjo, motorji, ergonomijo in voznimi lastnostmi. Manjka pa ji majhen dizel.

V mestnem prometu je trojka dovolj prožna, med zavoji dovolj hitra, če jo priganjate, na avtocesti obremenjena s štirimi potniki pa začne pešati za tekmeci z dizelskimi in turbobencinskimi motorji.

Voznik se nad prostorom ne bo pritoževal, položaj za majhnim volanom je odličen zaradi konkretnega pomika volana in sedeža. V notranjosti mazdi3 kljub črnini ne moremo očitati cenenosti, saj je plastika kakovostna na dotik in videz.

mazda3-1-xx.1397761507.jpg.o.600px.jpg

mazda3-3-xx.1397761508.jpg.o.600px.jpg

13.990 evrov je tržna cena mazde3 G100 emotion.

718,79 evra je mesečni najem trojke z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive

5,1 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba mazde3 G100 emotion.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Nova uredba, še en papirnati tiger
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik Nova uredba, še en papirnati tiger

Lobisti so poskrbeli, da se bomo še bolj dušili v odpadni embalaži, le plastiko bo zamenjal papir.

FINANCE
Manager
Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki
Manager
Zakonodaja EU
ManagerGorazd Suhadolnik Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki 2

Zaradi interesov industrije se je izjalovil poskus, da EU z novo uredbo ukroti nenasitno porabo plastične in papirnate embalaže.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull?
Manager
FRANKLOSKOP
ManagerPeter Frankl Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull? 8

Vsak demonstrant na električnem kolesu lahko demonstrativno prekolesari vsaj dvakrat več kot tisti na navadnem.

FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)