Francozi so z nekaj dobro odmerjenimi potezami uspešno osvežili citroëna C3, model, ki jim sicer pomeni skoraj tretjino prodaje na evropskem trgu. Na nosu so opazni nov odbijač ter maska motorja z logotipom in dnevnima žarometoma v LED-tehniki, zgolj rahlo pa so se dotaknili zadka in kabine. Prenovljeni C3 je sicer ohranil adute, kot so kompaktne in mestu prilagojene mere, prijetna notranjost, simpatičen videz in varčnost. K temu pripomore tudi svež trivaljni bencinski motor s 60 kilovati (82 konjskimi močmi), ki je v pokoj poslal štirivaljni 1,1-litrski motor. Pri Citroënu so ob tem uspešno prikrili običajne neljube lastnosti trivaljnikov, kot so hrup in vibracije, motor pa se izkaže s precejšnjo prožnostjo. Tako zgledno pospešuje že od dva tisoč vrtljajev, v mestni vožnji pa se tudi z nežno nogo dobro počuti med dva tisoč in tri tisoč vrtljaji. Pri vožnji v klanec ali pod obremenitvijo zahteva več dela s prestavno ročico petstopenjskega menjalnika, kombinirana poraba goriva pa znaša 4,5 litra na sto prevoženih kilometrov.
Ergonomija v vozilu je povprečna, armaturna plošča ponuja nekoliko zastarela osrednji zaslon in instrumentno ploščo, vendar pa vse skupaj zadovolji tako z videzom kot tudi z uporabnostjo. Voznika pričaka visoka kabina, s tem tudi nekoliko višji položaj sedenja, avto pa obrne na 10,2 metra. Notranjost spredaj udobno sprejme tudi višjerasle, prostora za kolena spredaj je dovolj, zadaj pa ga lahko hitro zmanjka. V vozilu je tudi precej priročnih odlagalnih prostorov za drobnarije, C3 pa se izkaže tudi s prtljažnikom. Vase sprejme 300 litrov, s podiranjem klopi pa 1.100. Pri opremi seduction C3 ponuja šest zračnih blazin, avtomatsko klimatsko napravo, tempomat in omejevalnik hitrosti ter usnjen volan. S ceno 11.140 evrov je med najdražjimi finalisti.
626,04 evra je mesečni najem C3 z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
4,5 litra v povprečju porabi C3 s 60 kilovati moči.