Avto

Finalist PAL 2014: peugeot 308

Peugeot 308

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.04.2014 22:30
Dopolnjeno: 28.04.2014 23:22
Čas branja: 1 min

Novega Peugeotovega aduta v svojem razredu se je kaj hitro oprijel vzdevek francoski golf, njegove velikopotezne prodajne načrte pa je spodbodel tudi naziv evropski avto leta. Peugeota 308 s predhodnikom druži le ime, vse drugo je novo. Na pogled je morda premalo opazen, znotraj je postal sodobno minimalističen, po srcu je varčen in predvsem tih, med vožnjo pa lahkoten in udoben. Zgrajen na sodobni prilagodljivi platformi EMP2 je izgubil 140 kilogramov, krepko zmanjšanje teže pa pripomore tudi k boljšim voznim lastnostim. Novi 308 deluje elegantno, moderno in všečno, navduši prtljažni prostor, ki je s 470 litri med večjimi v razredu, s podiranjem zadnje klopi pa se poveča na prek 1.300 litrov. Francozi so pri končni obdelavi naredili velik korak naprej, pri novem 308 gre morda za največji kakovostni preskok v zadnjih treh desetletjih. Med drugim so tako opravili 2,5 milijona testnih kilometrov, 2.500 ur testiranja vzmetenja, 250 tisoč ciklov preizkusov klimatske naprave, postavili so 1.800 preizkusnih točk kakovosti ter med razvojem mimogrede prijavili še 116 patentov.

Ste že glasovali med finalisti PAL? Čakajo Vas bogate nagrade.

peugeot308-2.1397761949.jpg.o.600px.jpg
Karavanskega SW (na slikah) še ni na trgu, že petvratni 308 pa navdušuje skoraj brez izjeme.

Model 308 ima tudi povsem novo notranjost, v osnovni opremi access pa sicer ponuja klasičen pristop pri nekaterih pogosto uporabljenih funkcijah in ne velikega 9,7-palčnega sredinskega zaslona na dotik. Volanski obroč je majhen, kar poudarja lahkotnost vozila in morda vabi k bolj dinamični vožnji. Sedeži so zelo dobri in udobni, a bi lahko ponudili več bočne podpore, materiali pa so precej skrbno izbrani in kakovostni. Pod motornim pokrovom za 15.290 evrov dobimo 1,6-litrski turbodizel z 68 kilovati (82 konjskimi močmi), ki je znan že iz prejšnjega modela. V povprečju porabi zgolj 3,7 litra goriva na sto prevoženih kilometrov, petstopenjski menjalnik je sicer premalo natančen, a ob tem zanesljiv.

peugeot308-3.1397761950.jpg.o.600px.jpg

peugeot308-1.1397761951.jpg.o.600px.jpg

15.290 evrov je tržna cena peugeota 308 1.6 Hdi 92 access.

660,65 evra je mesečni najem peugeota 308 z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive

3,7 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba peugeota 308 1.6 Hdi access.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

17.04.2014
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Nova uredba, še en papirnati tiger
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik Nova uredba, še en papirnati tiger

Lobisti so poskrbeli, da se bomo še bolj dušili v odpadni embalaži, le plastiko bo zamenjal papir.

FINANCE
Manager
Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki
Manager
Zakonodaja EU
ManagerGorazd Suhadolnik Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki 1

Zaradi interesov industrije se je izjalovil poskus, da EU z novo uredbo ukroti nenasitno porabo plastične in papirnate embalaže.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull?
Manager
FRANKLOSKOP
ManagerPeter Frankl Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull? 3

Vsak demonstrant na električnem kolesu lahko demonstrativno prekolesari vsaj dvakrat več kot tisti na navadnem.

FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.