Nemški troboj je ob prelomu leta dobil epske razsežnosti, iz Evrope in ZDA pa se je preselil na Kitajsko, najhitreje rastoči trg za omenjene znamke. Tudi lani je bitko, že deveto leto zapored, dobil nemški BMW. Prodajo je povečal za 7,5 odstotka, na rekordnih 1,66 milijona vozil, k čemur sta največ pripomogla limuzinska serija 3 in kompaktni terenec X1. Če prištejemo še Mini in Rolls-Royce, je BMW prodajo lani okrepil za 6,4 odstotka, na 1,96 milijona vozil. Največjo rast so dosegli v Aziji, na Kitajskem in v Južni Koreji se je prodaja povečala za 20 oziroma 18 odstotkov, za slab odstotek pa je upadla v Evropi.
Tekmeca vse bliže BMW
Audi in Mercedes-Benz sta ostala na drugem oziroma tretjem mestu, a sta zaostanek za bavarskim tekmecem zmanjšala. Audi je predlansko prodajo izboljšal za 8,3 odstotka, na 1,58 milijona vozil. Najhitreje pa je rasel Mercedes-Benz, prodajo je povečal za 11 odstotkov, na 1,462 milijona vozil. V Stuttgartu, sedežu Mercedes-Benza, so to veliko rast dosegli predvsem z novo serijo kompaktnih modelov A, B in CLA, veliko si obetajo tudi od novega športnega terenca GLA. Z razkošnim razredom S pa so ohranili prvo mesto v prodaji v tem razredu. Mercedes-Benz se veseli predvsem ameriške zmage, tam je lani v prodaji prvič ugnal BMW.
Razburljiv začetek leta
Prva dva meseca letos sta prinesla presenečenje. Audi se je s prodajo 224.200 vozil zavihtel pred BMW, sicer le za 383 vozil, Mercedes-Benz pa je močno zmanjšal zaostanek za obema Nemcema. V prvih dveh mesecih lani je Mercedes-Benz za Audijem zaostal za 36.800 vozil, v istem obdobju letos le še za 26.647. Marec pa je za Audi in Mercedes-Benz prinesel streznitev, BMW se je v prejšnjem mesecu okrepil za 17 odstotkov in med kupce spravil rekordnih 186.126 avtomobilov. S tem rezultatom se je po prvem trimesečju zavihtel nazaj na prvo mesto, pred Audijem pa si je nabral prednost skoraj 16 tisoč vozil. Obračun po prvem četrtletju tako sporoča, da je BMW prodal 428.259 vozil, Audi 412.850, Mercedes-Benz pa 374.276 vozil.
V Sloveniji je vrstni red enak
Na našem trgu se bije podoben boj, ki je sicer nekoliko zamegljen z izvozom preizkusnih avtov, ki se pojavijo v registracijah. Gledano zgolj po teh podatkih, je lani vodil BMW s 1.393 vozili, sledi pa mu Audi s 1.315 vozili. Mercedes-Benz ima s 768 vozili že velik zaostanek, a v Autocommerceu pravijo, da je rezultat dober, ker pomeni realno prodajo slovenskim kupcem. Poudarjajo še največji delež pri prodaji fizičnim osebam v omenjeni trojici, kjer špekulacije s tržnim deležem niso mogoče. V prvem trimesečju letos je položaj podoben, BMW vodi s 375 registracijami pred Audijem, ki je nove tablice nadel 25 avtomobilom manj. Mercedes-Benz pa je marca presegel številko 200, v prvih treh mesecih je prodal natančno 204 osebne avtomobile.