Te dni živim z maseratijem ghiblijem, po mmenju Vas, naših bralcev, najlepšega novega avtomobila na trgu. Tekmovanja sicer še ni konec, v četrtfinalu lahko ta trenutek izbirate med ghiblijem, mercedesoma C in GLA ter jaguarjem F-type. Italijan je res lep, graciozen, eleganten in tako izklesan, da bi drugi avtomobili poleg njega zardeli, če bi znali. A že drugi dan me na poti v službo vleče na kavo v lokal, kjer sem lahko sam s sabo in z ghiblijem. Ne da mi miru, ne pusti mi do zaključkov. Je krivec dizelski motor, ki sicer zna prav po bencinsko grmeti, pa ne le v kabini. Sta volan in podvozje, ki v običajnem načinu delujeta zaspano in neodzivno, v športnem pa se razživita ali je kabina, ki je v prvem delu razkošna in prijetna, v zadnjem pa utesnjena kot pri dva razreda manjših avtomobilih. Prvi dan me ni vlekel, danes se že veselim naslednjih dni z njim. Ghibli, ki sicer stane zajetnih 80, testni pa kar 105 tisoč evrov je in ni maserati, kar je dobro in slabo. Ghibli je zadnji avto izbora Poslovni avto leta, zadnji avto, ki tekmuje z večinoma nemškimi in tudi nekaj japonskimi, švedskimi in angleškimi prestižneži. Danes bo znana prva peterica, finalisti managerskega avta leta. Bralci boste za njih izvedeli in oddali svoje glasove od prihodnjega petka, osem uglednih direktorjev in dve ugledni direktorici jih bodo preizkusili v sredo 23. aprila na Vranskem, zmagovalci bodo znani 29. maja.
Teden je prinesel še druge zanimivosti svetovnega formata. Toyota je ponovno odgovorno sprejela napake in oznanila vpoklic šest milijonov vozil, od tega 800 tisoč v Evropi in 2.659 v Sloveniji. Z vpoklici se bori tudi ameriški General Motors, Mazda in nekateri drugi. Vpoklici niso bavbav, to lahko postanejo, če jih proizvajalci zatajijo.
Na celjskem sejmišču do nedelje poteka razstava dostavnikov, gospodarskih vozil in motociklov. Pogledali smo pod kožo prvim, preverili ali so res bolj učinkoviti in sodobni kot njihovi predhodniki. Pogledali še prodajno statistiko in preverili zakaj so tako zelo priljubljeni na Vrhniki.
Odpeljali smo se v prihodnost in pogledali, kakšen bo novi BMW serije 5, ki ga je narisal Christian Schulte, Nemec ki je že v preteklosti velikokrat uganil obline avtomobilov prihodnosti. BMW si je v tem tednu v svetu zagotovil varno vodstvo pred zasledovalci, čeprav sta tudi tekmeca dosegala rekordne številke, dobro gre tudi korejski kii.
Za konec še avtomobila, ki sta naju z Matejem pripeljala skoraj do raja. Matejeva čustva je na jugu Italije božal porsche 911 targa, moja pa mercedes-benz razreda V in prestižni otok Sylt na severu Nemčije, ki vabi z idiličnimi hiškami s slamnato streho, peščenimi plažami in košarami na njih, ki petične Nemce ščitijo pred pogledi turistov in sunki vetra iz severnega morja.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednje pismo boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avto panoge na enem mestu, delite ga tudi s prijatelji, sodelavci,...Prijavite se tu!
Prijeten vikend Vam želim
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P.S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.