Avto

Kakšen bo BMW serije 5 letnika 2016

Na spletu so se pojavile risbe Christofa Schulteja, Nemca ki ima vpogled v prihodnost avtomobilske industrije.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.04.2014 09:47
Čas branja: 1 min

Risbe avtomobilov prihodnosti niso redkost, po spletu krožijo že nekaj preden avto dobi končno, uradno podobo. Gre za špekulacije? Vsekakor, a menimo da ne brez vednosti in vpletenosti proizvajalcev. Umetniki, ki poteze avtomobilov prihodnosti prelivajo na papir in kasneje papir, so tesno povezani z avtoindustrijo, imajo dostop do informacij o oblinah, tehniki in drugih rešitvah novih avtomobilov. Zato gre za neke vrste voden marketing. Proizvajalci seveda vselej in dosledno zanikajo, da bi bil novi model, denimo BMW serije 5 na Schultejevih risbah, enak ali vsaj podoben pravi petici letnika 2016. Igra je vselej enaka, proizvajalci pa dobijo pozornost, pri risbah še precej večjo kot pri uradno razkritih modelih, pri katerih izgine tako privlačna skrivnostnost.

BMW-5-1.1397029554.jpg.o.600px.jpg

Bo petica ostala res tako klasična?

In kako BMW serijo 5 letnika 2016 vidi Christian Schulte, eden bolj uglednih napovedovalcev prihodnosti, ki ima glede na dosedanje risbe dokaj jasen pogled v prihodnost? Schulte je prepričan, da bo nova petica razmeroma klasična, na hitro bi lahko rekli, da bo zgolj osvežena, saj razen povezanih ledvičk in prednjih žarometov ni videti radikalnih sprememb. Zadek je še bolj običajen, le skromno polikan v primerjavi s petico letnika 2014. Novost je še oblika motornega pokrova, ta naj bi se zaključil nad ledvičkami, sedaj sega do prednjega odbijača.

BMW-5-2.1397029619.jpg.o.600px.jpg

Revolucija pod kožo

Po merah bo petica celo enaka sedanji. Širša bo za dva centimetra, ter nižja za centimeter - logična evolucija v smeri športnosti bi lahko rekli. Tudi tokrat se bo, kot v preteklosti, največ zgodilo pod pločevino. Največji napredek bo prinesla karoserija izdelana iz zmesi aluminija, karbona in magnezija. Nabor eksotičnih materialov bo prinesel prek 20 odstotkov boljšo čvrstost karoserije in v povprečju za 110 kilogramov manjšo maso. Iz novih materialov. Iz teh bodo delno izdelani tudi prednja in zadnja prema, streha in motorni pokrov. BMW pa je varčevalne ukrepe uvedel še v druge dele avtomobila, denimo okvirje sedežev ki bodo tanjši in lažji. Petica 518d letnika 2016 bo po špekulacijah tehtala 1.550 kilogramov, današnji 518 ima 1.690 kilogramov.

Trivaljniki za menedžersko limuzino?

Drugo poglavje so stroji, kjer bo BMW tvegal in šokiral. Pod prednji pokrov naj bi namreč vgradil le 1,5 litrske trivaljne motorje iz novega minija. Bencinski v 518i (ne 515i kot bi velevala prostornina stroja) bo razvil 110 kilovatov oziroma 150 konjskih moči. V 520i pa kar 140 kilovatov oziroma 190 konjskih moči. V najmočnejšem M5 bo po trenutnih špekulacijah še vedno grmelo osem valjev s prek 600 konji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Na elektriko tudi najbolj robusten mercedes-benz in s ceno, primerljivo z dizlom
Avto
AvtoJure Šujica Na elektriko tudi najbolj robusten mercedes-benz in s ceno, primerljivo z dizlom 3

Vozilu primeren bo tudi baterijski sklop z zmogljivostjo 116 kilovatnih ur.

FINANCE
Slovenija na napačni poti
Finance
RAZVOJ
Simona Toplak Slovenija na napačni poti 5

Je Umarjevo poročilo o razvoju Slovenije 2024 dovolj glasen alarm za politiko, pa tudi za gospodarstvo?

FINANCE
Banke v prvih dveh mesecih 84,5 milijona evrov več čistega dobička kot lani
Finance
POSLOVANJE BANK
Petra Sovdat Banke v prvih dveh mesecih 84,5 milijona evrov več čistega dobička kot lani 2

Letos še bolj dobičkonosne kot lani; masa posojil podjetij je spet upadla, depoziti spet zrasli

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež 4

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji