Pred dobrim mesecem je v Sloveniji stekla prodaja nove generacije Citroënovega srednje velikega enoprostorca C4 picasso, zdaj pa se mu je pridružil še nekoliko večji in prostornejši grand C4 picasso. Zanj kljub vsemu lahko rečemo, da ni zgolj podaljšani C4 picasso. Poleg večjega prostora in opcijskih sedmih sedežev ima še vidno preoblikovan zadek vozila. Tam so nove zadnje luči, dodatni strešni loki pa se začnejo že ob vznožju vetrobranskega stekla.
Za velikega 900 evrov več
Grand C4 picasso je največji med vsemi tremi s podpisom slavnega umetnika in ponuja sedem sedežev ali pač ogromen prtljažnik. V vsakem primeru je oblikovalsko poseben in drzen, prinaša obilje prostora, svetlobe in višji položaj sedenja. Glede na manjšega C4 picassa je dražji za 900 evrov, na slovenskem trgu je naprodaj od 19.720 evrov naprej.
Sedem sedežev ali pa velik prtljažnik
Grand C4 picasso je od običajnega daljši za približno 17 centimetrov in v dolžino meri skoraj 460 cm. Oba sta enako široka, večji pa je za tri centimetre višji in dosega 164,4 cm. Večje dimenzije se poznajo tudi v notranjosti, kjer je pet centimetrov razlike - veliki C4 picasso ponuja 284 cm medosne razdalje, manjši C4 picasso pa 278,5 cm. Po želji je na voljo s sedmimi sedeži, za kar je treba doplačati 600 evrov, takrat je v prtljažniku prtljagi namenjenih 170 litrov. Ko zadnjega para sedežev ne potrebujemo, se elegantno zložita v dno prtljažnika, kamor potem lahko spravimo 645 litrov. V avtu s preklopljenim sovoznikovim sedežem prostor dobijo do 2,75 metra dolgi predmeti.
Udobno, prostorno in svetlo
V notranjosti grand C4 picasso ponuja obilje prilagodljivega prostora, k temu pripomore tudi 15 cm vzdolžnega pomika druge vrste sedežev. Za doplačilo dobrih tisoč evrov je na voljo ogromno panoramsko strešno okno, ki meri rekordnih 5,7 kvadratnega metra. Sedeži so udobni, po želji tudi z masažno funkcijo in počivalnikom za sovoznikove noge. Potnike razveseljuje tudi ambientalna svetloba, za kar so poskrbeli z nočnimi belimi lučmi z led diodami. Te najdemo v stropni luči, mizicah na hrbtni strani prednjih naslonov, vratnih kljukah in ozadju odlagalnih prostorov, v avtu pa dajejo mehkejšo svetlobo.
Upravljanje prek zaslona na dotik
Pred voznikom in sovoznikom je vse tako, kot v krajši različici, torej futuristično. Glavnina funkcij se upravlja prek velikega zaslona na dotik, potovalne informacije pa se prikazujejo na še večjem zaslonu v zgornjem delu armaturne plošče. Tudi motorna paleta je enaka - dva bencinska in trije dizelski, po želji tudi z avtomatskim menjalnikom. Na voljo je v štirih paketih opreme (attraction, seduction, intensive in exclusive), najdražji pa stane 32.670 evrov.
V manjšem C4 picassu smo sicer pohvalili motor, prilagodljivo notranjost in opremo, se čudili futuristični armaturki, pozabili pa na aktivni tempomat. Kolegi iz drugih medijev pa so zavijali z očmi ob robotiziranem menjalniku - k sreči je v novem grand C4 picasso na voljo nov avtomatski menjalnik, ki hibe odpravlja.