Posamezna skupina kupcev se s svojim jeklenim konjičkom rada zapelje v naravo, torej izven urejenih cest. Tega se zavedajo tudi pri italijanskem Fiatu, kjer nekaterim svojim modelom pritaknejo oznako trekking. Ta pomeni nekoliko povečano razdaljo med tlemi in dnom avtomobila, nekaj zaščitne plastike na prednjem in zadnjem odbijaču ter bokih avtomobila, avto pa pri tem tehnično ostaja nespremenjen - denimo brez štirikolesnega pogona.
Po modelih panda in qubo je trekking postal tudi 500L, ki bo kmalu zapeljal med slovenske kupce. Opremljen s sponzorskimi nalepkami se je predstavljal nad startno hišico ob začasni in 50 metrov dolgi smučarski progi z imenom St. Bernardin. Fiat 500L trekking je sicer za nekaj več kot centimeter višji kot običajni model 500L, razdalja med tlemi in dnom avtomobila pa je povečana na 14,5 centimetra.
Avto se od običajnega 500L na zunaj loči po zaščitni plastiki, ob tem bo na voljo sedem novih barvnih odtenkov, streha pa je vedno črna ali bela. Pnevmatike imajo ob tem bolj grob profil, za lažje premagovanje terena, brezpotij in spolzke podlage je ESP dodan elektronski program Traction+, ki na pogonskih kolesih s pomočjo elektronike simulira delovanje diferencialne zapore. Tak sistem sicer že poznamo denimo iz Renaultovega scenica xmod, kangooja extrem in Peugeota 2008. Znotraj ima Fiat 500L trekking nekoliko žlahtnejšo opremo.