Avto

Nova BMW M5 in M6 tudi s štirikolesnim pogonom

Bavarci so še v začetku leta zavijali z očmi glede možnosti štirikolesnega pogona v njunih raketah, vendar se bo z novo generacijo to spremenilo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.10.2013 10:37
Čas branja: 1 min

BMW v nekaterih svojih modelih serije 5 in 6 ponuja možnost štirikolesnega pogona xDrive, najbolj športne različice M pa so bile vedno gnane zgolj na zadnji kolesni par. Kot kaže pa se bo z naslednjo generacijo modelov M5 in M6 spremenilo tudi to, čeprav so v BMW še pred kratkim ob takšnih provokativnih vprašanjih le zamahnili z roko.

BMW_M5_mm
BMW M5 ima pogon zadaj, z novo generacijo pa bo na voljo tudi možnost štirikolesnega pogona.

Precej kupcev želi štirikolesni pogon

Za revijo Motoring je namreč šef BMW M športnega oddelka Friedrich Nitschke potrdil, da bo naslednja generacija modelov M5 in M6 vendarle na voljo s štirikolesnim pogonom. BMW k takšni odločitvi ne sili denimo slaba lega njihovih super zmogljivih avtomobilov - ta je namreč kljub zajetni konjenici odlična in obvladljiva - ampak zahteve kupcev in ponudba tekmecev.

Nitschke je šel skozi prodajne številke njihovih največjih tekmecev in ugotovil, da se v ZDA kar 80 odstotkov kupcev Mercedesa E63 AMG odloči za štirikolesni pogon 4matic. Podobno je tudi pri Audiju, tako bo BMW pri novih modelih M5 in M6 štirikolesni pogon ponudil za doplačilo, saj njihovi kupci večinoma želijo zadnji pogon. Pri manjših M3 in M4 te možnosti ne bo.

bmw_m5_1
Eden izmed razlogov, zakaj kupci BMW M (za sedaj) prisegajo na zadnji pogon?

BMW bo lovil konkurenco

Štirikolesni pogon bo na voljo šele z novo generacijo modelov M5 in M6, ta naj bi prišla okoli leta 2018, pri izdelavi pa naj bi uporabili precej karbona in aluminija. Pri Motoringu so se obregnili tudi ob zmogljivosti sedanjih M modelov, saj M5 in M6 tudi z dodatnim športnim paketom "Competition package" pri pospeševanju gledata v hrbet Audija RS6 in RS7, Porschejevo panamero turbo in tudi E63 AMG. Slednji do stotice zmorejo v 3,7-3,9 sekunde, M potrebuje 4,2 sekunde. Pred vsemi je Nissan GT-R, ki za sto kilometrov na uro potrebuje 2,7 sekunde.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 2

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
Podjetnik
NASVET Kako brati bilance
Podjetnik
Vse na enem mestu
PodjetnikŠpela Mikuš NASVET Kako brati bilance

Na kaj morate biti letos posebej pozorni, ko se poglabljate v številke poslovnih partnerjev, konkurence, strank ...